اخبار تور کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

 

marjan.jpg

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مریم محمدی، رئیس اداره پیرامون زیست سازمان منطقه آزاد کیش از دستگیری 5 متخلف دامنه زیست محیطی در کیش تازه عدل و گفت: خارج کردن مرجان ها اعم از زنده و مرده از آب و خرید و فروش و حفاظت این نوع از جانداران دریایی جرم محسوب می شود.

وی افزود: متاسفانه اخیرا نگریسته شده که برخی از گردشگران تور کیش و ساکنان اقدام به نگهداری مرجان ها و یا بیرون کردن آنها از جزیره کیش را داشته اند که با تصادف سازمان رو به رو شده است.

رئیس گردانیدن پیرامون زیست کیش به این موضوع اشاره کرد که طی دو ماه گذشته به طور تقریبی از 5 متخلف که هدف خارج کردن مرجان های دریایی را داشته اند بالغ بر 30 کیلو مرجان کشف شده که با پیگرد قضایی رو به رو شده است  لازم است که مسافران تور کیش از پیامدها این مساله آگاه باشند.

محمدی جریمه برونرفت هر کیلو مرجان اعم از زنده و مرده را بالغ بر 4 میلیون تومان در کیش گرفته شده است و فرمودند: مسافران تور کیش باید بدانند که بیرون بردن جانداران دریایی زنده و مرده شامل مرجان ها، ستاره دریایی، سکه دریایی، صدف و ... جرم محسوب می شود که جرائم سنگینی نیز در بر دارد.در کیش بالغ بر 36 نوع مرجان از عمق کم الی عمق 12 متری جزیره داریم که بیانگر تنوع زیست محیطی خوب این ناحیه است.

وی افزود: افرادی که سعی در خروج جانداران کیش داشته باشند، در اثناء خروج دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده می شوند.

رئیس گردانیدن محیط زیست کیش پافشاری کرد: بعضی از کسان بعد از دستگیری اظهار می کنند که از جرم این مساله مطلع نبوده اند این در حالی است که قوانین زیست محیطی به چهره روشن اعلام شده است و دست زدن به اکوسیستم هر ناحیه ای جرم محسوب می شود و از مسافران تور کیش تقاضا می کنیم تحت کارایی کسان سودجو پیمان نگیرند.





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: اخبارتور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: